Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején

Pintér Virág (2020) Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Digitális-zenei-fogyasztás-átalakulása-a-COVID-19-idején-Pintér-Virág-2020.pdf] PDF
Digitális-zenei-fogyasztás-átalakulása-a-COVID-19-idején-Pintér-Virág-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat célja, hogy feltérképezze a zeneipar mai helyzetét nemzetközi és hazai szinten egyaránt, ezen belül is elsődlegesen a zenei streaming-re és a fogyasztói szokásokra fókuszálva a koronavírus miatt megváltozott társadalmi és gazdasági térben. A zenét, mint kereskedelmi terméket vizsgálva, a fogyasztói szokásokat elemzem, amelyek kihatással vannak a zeneiparra és így a gazdaságra is. Szakdolgozati kutatómunkám során szekunder kutatási adatokat használtam fel primer kérdőíves kutatásom mellett.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: disztribúció, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói igények, fogyasztói igények megismerése, gazdasági válság, globális válság, hanglemezpiac, internetmarketing, kreativitás, kultúra, marketing, médiafogyasztási szokások, szolgátatásmarketing, válságkezelés, válságkommunikáció, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet