Pintér Virág (2020) Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Digitális-zenei-fogyasztás-átalakulása-a-COVID-19-idején-Pintér-Virág-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat célja, hogy feltérképezze a zeneipar mai helyzetét nemzetközi és hazai szinten egyaránt, ezen belül is elsődlegesen a zenei streaming-re és a fogyasztói szokásokra fókuszálva a koronavírus miatt megváltozott társadalmi és gazdasági térben. A zenét, mint kereskedelmi terméket vizsgálva, a fogyasztói szokásokat elemzem, amelyek kihatással vannak a zeneiparra és így a gazdaságra is. Szakdolgozati kutatómunkám során szekunder kutatási adatokat használtam fel primer kérdőíves kutatásom mellett.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | disztribúció, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói igények, fogyasztói igények megismerése, gazdasági válság, globális válság, hanglemezpiac, internetmarketing, kreativitás, kultúra, marketing, médiafogyasztási szokások, szolgátatásmarketing, válságkezelés, válságkommunikáció, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |