A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában

Maglóczki Kíra (2021) A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf] PDF
Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf] PDF
Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom megírásával az a célom, hogy megvizsgáljam a koronavírus járvány hatásait a fogyasztók online vásárlási döntéseire az elektronikus kereskedelem viszonylatában. Azt, hogy a hazai fogyasztók vásárlási magatartását online környezetben hogyan változtatta meg a világjárvány. Továbbá azt vizsgálom, hogy az általam vizsgált személyek életstílusa hogyan változott meg a járványhelyzet idején, melyekből össze tudom állítani a tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyasztó döntéseit a megváltozott környezetben történő vásárláskor. A szekunder kutatások feltérképezését követően egy saját primer kutatást fogok végezni. A primer kutatás a következő két fő kutatási kérdést fogja megvizsgálni és részletesen elemezni:K1: Hogyan változott meg a COVID-19 világjárvány megjelenésének hatására az általam vizsgált fogyasztók életstílusa és vásárlási magatartása az e-kereskedelem viszonylatában?K2: Melyek azok a tényezők, amelyek hatással vannak a fogyasztók vásárlási magatartására a megváltozott környezetben? Vizsgálom azt, hogy az általam vizsgált fogyasztók életstílusa és vásárlási magatartása hogyan változott meg a COVID-19 világjárvány megjelenésének hatására. Tehát cél az, hogy feltárjam a koronavírus járvány internetes vásárlási magatartásra gyakorolt hatásait, azon tényezők meghatározásával, amelyek hatással vannak a döntési folyamatra a járványhelyzet idején. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kereskedelem, Magyarország, online értékesítés, online kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet