Maglóczki Kíra (2021) A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat Maglóczki Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom megírásával az a célom, hogy megvizsgáljam a koronavírus járvány hatásait a fogyasztók online vásárlási döntéseire az elektronikus kereskedelem viszonylatában. Azt, hogy a hazai fogyasztók vásárlási magatartását online környezetben hogyan változtatta meg a világjárvány. Továbbá azt vizsgálom, hogy az általam vizsgált személyek életstílusa hogyan változott meg a járványhelyzet idején, melyekből össze tudom állítani a tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyasztó döntéseit a megváltozott környezetben történő vásárláskor. A szekunder kutatások feltérképezését követően egy saját primer kutatást fogok végezni. A primer kutatás a következő két fő kutatási kérdést fogja megvizsgálni és részletesen elemezni:K1: Hogyan változott meg a COVID-19 világjárvány megjelenésének hatására az általam vizsgált fogyasztók életstílusa és vásárlási magatartása az e-kereskedelem viszonylatában?K2: Melyek azok a tényezők, amelyek hatással vannak a fogyasztók vásárlási magatartására a megváltozott környezetben? Vizsgálom azt, hogy az általam vizsgált fogyasztók életstílusa és vásárlási magatartása hogyan változott meg a COVID-19 világjárvány megjelenésének hatására. Tehát cél az, hogy feltárjam a koronavírus járvány internetes vásárlási magatartásra gyakorolt hatásait, azon tényezők meghatározásával, amelyek hatással vannak a döntési folyamatra a járványhelyzet idején.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kereskedelem, Magyarország, online értékesítés, online kereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |