Nanys Jaqueline (2021) Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A társadalmi felelőségvállalás napjainkban egyre nagyobb utat tör magának, hiszen most már a fogyasztónak sem mindegy sokszor, hogy az a termék, ami az ő saját szükségleteit kielégíti, hogyan készült, milyen erőforrásokat használt fel, milyen alapanyagok, milyen úton kerültek végül az ő kezébe/kosarába. Nagyon közel áll hozzám ez a téma hiszen mint nő a szépségipar mint olyan, fontos a számomra, azonban ezt egy felelőségteljesebb oldalról szerettem volna megközelíteni. Hiszen nem volt mindig alapvető követelmény sem a vásárlók sem a cégek részéről, hogy a csomagolásra, összetevőre, környezetükre gyakorolt hatásikra ennyire odafigyeljenek. Az is megvizsgálom, milyen hatása van a CSR tevékenységeknek a vásárlói szokásokra, illetve maga a jelenlegi vírus helyzet, hogyan változtatja meg ezt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fogyasztói szokások, marketingkommunikáció, szépségipar, vállalati társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |