Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre

Nanys Jaqueline (2021) Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A társadalmi felelőségvállalás napjainkban egyre nagyobb utat tör magának, hiszen most már a fogyasztónak sem mindegy sokszor, hogy az a termék, ami az ő saját szükségleteit kielégíti, hogyan készült, milyen erőforrásokat használt fel, milyen alapanyagok, milyen úton kerültek végül az ő kezébe/kosarába. Nagyon közel áll hozzám ez a téma hiszen mint nő a szépségipar mint olyan, fontos a számomra, azonban ezt egy felelőségteljesebb oldalról szerettem volna megközelíteni. Hiszen nem volt mindig alapvető követelmény sem a vásárlók sem a cégek részéről, hogy a csomagolásra, összetevőre, környezetükre gyakorolt hatásikra ennyire odafigyeljenek. Az is megvizsgálom, milyen hatása van a CSR tevékenységeknek a vásárlói szokásokra, illetve maga a jelenlegi vírus helyzet, hogyan változtatja meg ezt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fogyasztói szokások, marketingkommunikáció, szépségipar, vállalati társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet