Employer branding at a multinational retail organization

Csobán Ádám (2020) Employer branding at a multinational retail organization. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation F1G5TH FinalOne.pdf] PDF
Dissertation F1G5TH FinalOne.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 05..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítás.pdf] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (94kB)

Absztrakt (kivonat)

Employer branding at a multinational retail organizationIn the first parf of the dissertation I will introduce each elements of corporate identity, in order to create a comprehensive summary about the topic. As my research I will interpret employee satisfaction survey at a multinational retail organization. Reflecting on this survey in-depth interviews were constructed in order to get better understanding of employee needs and there perceptions.Reflecting on the results I will give my recommandation as the last part of the dissertation.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Corporate Identity, Elements of CI, Employee satisfaction, employer branding, Human Resource, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:06
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet