Csobán Ádám (2020) Employer branding at a multinational retail organization. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation F1G5TH FinalOne.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (94kB) |
Absztrakt (kivonat)
Employer branding at a multinational retail organizationIn the first parf of the dissertation I will introduce each elements of corporate identity, in order to create a comprehensive summary about the topic. As my research I will interpret employee satisfaction survey at a multinational retail organization. Reflecting on this survey in-depth interviews were constructed in order to get better understanding of employee needs and there perceptions.Reflecting on the results I will give my recommandation as the last part of the dissertation.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Corporate Identity, Elements of CI, Employee satisfaction, employer branding, Human Resource, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |