A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében

Monori Veronika Éva (2020) A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Monori-Vernika-Éva-2020-Szakdolgozat.pdf] PDF
Monori-Vernika-Éva-2020-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek vizsgálata volt a magyar fogyasztók körében. Három Magyarországon jelenlévő diszkontáruházat vizsgáltam, amelyek a következőek voltak: Aldi, Lidl és a Penny Market.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Aldi, Diszkontáruház, kiskereskedelem, Lidl, Penny Market
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:06
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet