Monori Veronika Éva (2020) A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Monori-Vernika-Éva-2020-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek vizsgálata volt a magyar fogyasztók körében. Három Magyarországon jelenlévő diszkontáruházat vizsgáltam, amelyek a következőek voltak: Aldi, Lidl és a Penny Market.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Aldi, Diszkontáruház, kiskereskedelem, Lidl, Penny Market |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |