Vadas Anna (2021) Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform: YouTube. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis-Anna Vadas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis in this paper is discussing the advertisement-related circumstances of the popular online social media platform; YouTube. The claims proposed throughout the research are based on data gained from a questionnaire that targeted generation z. The paper also provides an insight into YouTube’s subscription-based account system and how they guide their commercial policies. The information in this thesis allows the readers to look ‘behind’ the curtain and see what their clicks translate to on YouTube and on the wider online media market.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | commercial policy, commercial statistics, online advertising, online marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |