Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary

Masznik Laura Réka (2020) Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary.pdf] PDF
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (22MB)

Absztrakt (kivonat)

This thesis was written as an assessment of my academic studies to use the practical and theoretical knowledge I gained during my studies at the university. I analysed the efficiency of online advertisements on Instagram and I used Furla as a brand to showcase my foundings through the brands presence on the platform.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Vanda
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: customer satisfaction, efficiency, Instagram, online marketing, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:05
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet