Masznik Laura Réka (2020) Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (22MB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis was written as an assessment of my academic studies to use the practical and theoretical knowledge I gained during my studies at the university. I analysed the efficiency of online advertisements on Instagram and I used Furla as a brand to showcase my foundings through the brands presence on the platform.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer satisfaction, efficiency, Instagram, online marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |