Masznik Laura Réka (2020) Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (22MB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis was written as an assessment of my academic studies to use the practical and theoretical knowledge I gained during my studies at the university. I analysed the efficiency of online advertisements on Instagram and I used Furla as a brand to showcase my foundings through the brands presence on the platform.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer satisfaction, efficiency, Instagram, online marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |