A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra

Fekete Anna Róza (2020) A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fekete_Anna_Róza SZAKDOLGOZAT 2020 BGE KVIK.pdf] PDF
Fekete_Anna_Róza SZAKDOLGOZAT 2020 BGE KVIK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat fő témái, ahogy a címből is kiderül a gasztroblogok és azokon történő termékmegjelenítés. A dolgozat többféle módon közelíti meg a gasztromédiában tevékenykedők világát. Bemutatja a gasztroblogok történetét, történelmét és a marketing eszközeit. Fókuszba teszi a magyar gasztroblogokat, de nemzetiközi kitekintés is nyújt. Az empirikus rész egy átfogó kutatást mutat be, amely alátámaszja a szakirodalmi áttekintésben megfogalmazottakat.  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szőke Andrea
Belső
főiskolai docens, Gazdasági Szaknyelvek Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói trendek, gasztroblog, gasztroforradalom, gasztronómia, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:05
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet