Szép Boglárka (2020) DHL vállalati arculatának átfogó elemzése és értelmezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szép Boglárka_Projektmunka_2020_T9IW4P_Javított.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
DHL vállalati arculatának elemzése és értelmezése. A brand felépítése és története. Az arculati elemek szerepe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, branding, logisztika, marketing, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |