Boros Zoltán (2020) Bevételgazdálkodási optimalizáció az értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BorosZoltán_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (839kB) |
|
PDF
Boros_onlinefoglalás_kérdőív_1.sz.melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (161kB) |
Absztrakt (kivonat)
A revenue management a szállodai értékesítéssel kezdődik, melyen belül napjaink legfontosabb témaköre az online és offline foglalások közvetlen, illetve közvetített rezervációk megoszlása. A fizetendő jutalék miatt sordöntő lehet egy szálloda bevételgazdálkodásában a közvetlen és közvetített foglalások arányában történő akár néhány százalékos különbség is. Bár az anyagi és helyzeti előny a közvetítőknél van, a szállodák tudatos értékesítési politikával jelentősen befolyásolhatják a foglalási csatornák megoszlását. Szakdolgozatomban ezeket a lehetőségeket, értékesítési és marketing stratégiákat és eszközöket szeretném megvizsgálni és kielemezni, azaz mit tehet ma Magyarországon egy szálloda/szállodalánc a közvetlen foglalások ösztönzéséért, ezáltal a bevétel optimalizációjáért.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bevételi rendszer, értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, jutalékok, közvetítők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |