Bevételgazdálkodási optimalizáció az értékesítésben

Boros Zoltán (2020) Bevételgazdálkodási optimalizáció az értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BorosZoltán_2020.pdf] PDF
Szakdolgozat_BorosZoltán_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (839kB)
[thumbnail of Boros_onlinefoglalás_kérdőív_1.sz.melléklet.pdf] PDF
Boros_onlinefoglalás_kérdőív_1.sz.melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (161kB)

Absztrakt (kivonat)

A revenue management a szállodai értékesítéssel kezdődik, melyen belül napjaink legfontosabb témaköre az online és offline foglalások közvetlen, illetve közvetített rezervációk megoszlása. A fizetendő jutalék miatt sordöntő lehet egy szálloda bevételgazdálkodásában a közvetlen és közvetített foglalások arányában történő akár néhány százalékos különbség is. Bár az anyagi és helyzeti előny a közvetítőknél van, a szállodák tudatos értékesítési politikával jelentősen befolyásolhatják a foglalási csatornák megoszlását. Szakdolgozatomban ezeket a lehetőségeket, értékesítési és marketing stratégiákat és eszközöket szeretném megvizsgálni és kielemezni, azaz mit tehet ma Magyarországon egy szálloda/szállodalánc a közvetlen foglalások ösztönzéséért, ezáltal a bevétel optimalizációjáért.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bevételi rendszer, értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, jutalékok, közvetítők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet