A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?

Nagy Kanász Dávid (2020) A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?.pdf] PDF
A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média az elmúlt évek során teljesen átformálta a turizmust, és ezáltal az utazási szokásokat és az igényeket is. A különféle platformok lehetővé tették a világ széleskörű megismerését, új kapukat nyitottak meg, azonban negatív eredményeket is szültek. Szakdolgozatomban a közösségi média és a turizmus kapcsolatát vizsgálom napjainkban, és arra próbálok rávilágítani, hogy a különféle social media felületek hogyan változtattak meg egy iparágat. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, Social media, turizmus, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:03
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet