Nagy Kanász Dávid (2020) A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média az elmúlt évek során teljesen átformálta a turizmust, és ezáltal az utazási szokásokat és az igényeket is. A különféle platformok lehetővé tették a világ széleskörű megismerését, új kapukat nyitottak meg, azonban negatív eredményeket is szültek. Szakdolgozatomban a közösségi média és a turizmus kapcsolatát vizsgálom napjainkban, és arra próbálok rávilágítani, hogy a különféle social media felületek hogyan változtattak meg egy iparágat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, Social media, turizmus, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |