The effects of digitalization on shopping habits and service use

Szűcs Viktor Andor (2021) The effects of digitalization on shopping habits and service use. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-3.pdf] PDF
Szakdolgozat-3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

In my dissertation, i made research about the effect of digitalization on people’s everday life and general differences from the past solutions to nowdays solutions and changes in shopping habits. I cover the topic from the begining of digitalisation which is the base of improvements that made people change. In my survey i searched for factors that mainly influences people attitude and habits for changes.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, Consumer behavior, digitalization, e-marketing, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet