Szűcs Viktor Andor (2021) The effects of digitalization on shopping habits and service use. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
In my dissertation, i made research about the effect of digitalization on people’s everday life and general differences from the past solutions to nowdays solutions and changes in shopping habits. I cover the topic from the begining of digitalisation which is the base of improvements that made people change. In my survey i searched for factors that mainly influences people attitude and habits for changes.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, Consumer behavior, digitalization, e-marketing, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |