A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.

Kató Norbert (2020) A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat (Kató Norbert, WLF1WQ).pdf] PDF
Szakdolgozat (Kató Norbert, WLF1WQ).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első részének célja, hogy az olvasó egy átfogóbb képet kapjon a marketing, a marketingkommunikáció és a reklám fogalmáról, illetve azok kapcsolatairól. Részletesen bemutatásra kerül a marketingkommunikáció eszközrendszere, a vásárlásösztönzési folyamat és a reklámok által gyakorolt hatások, melyek a fogyasztókat érik.Dolgozatom második felében azt kutatom, hogy a Z generáció (fiatal korosztály) hogyan viszonyul a reklámokhoz, milyen reklámfogyasztási szokásokkal rendelkeznek, illetve, hogy milyen felületen és eszközökkel érhetőek el a leghatékonyabban.  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, reklámok, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet