Kató Norbert (2020) A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat (Kató Norbert, WLF1WQ).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első részének célja, hogy az olvasó egy átfogóbb képet kapjon a marketing, a marketingkommunikáció és a reklám fogalmáról, illetve azok kapcsolatairól. Részletesen bemutatásra kerül a marketingkommunikáció eszközrendszere, a vásárlásösztönzési folyamat és a reklámok által gyakorolt hatások, melyek a fogyasztókat érik.Dolgozatom második felében azt kutatom, hogy a Z generáció (fiatal korosztály) hogyan viszonyul a reklámokhoz, milyen reklámfogyasztási szokásokkal rendelkeznek, illetve, hogy milyen felületen és eszközökkel érhetőek el a leghatékonyabban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, reklámok, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |