Barta Brigitta (2015) The Role of Online Marketing in the Hotel Industry in Hungary: Presentation of the importance of online marketing in today's world and the examination of the Hungarian's booking habits. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation Barta Brigitta 2015.05.13..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Angol cím
The Role of Online Marketing in the Hotel Industry in Hungary: Presentation of the importance of online marketing in today's world and the examination of the Hungarian's booking habits
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Hotel, Booking, Reservation habits, Online marketing in Hungary |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 13. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 15. 12:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |