A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai

Dörgő Dávid István (2021) A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a kommunikációs csatornák elemzésével, kifejezetten a paid-owned-earned-shared csatornák bemutatásával foglalkozom. Egy általános bemutatást követően a Netflix saját csatornáit is ismertete, majd primer kutatásomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztók szempontjából melyik a leghatásosabb csatorna.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokás, kommunikációs csatornák, marketingkummunikáció, netflix, streaming szolgáltató
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:00
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet