Dörgő Dávid István (2021) A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a kommunikációs csatornák elemzésével, kifejezetten a paid-owned-earned-shared csatornák bemutatásával foglalkozom. Egy általános bemutatást követően a Netflix saját csatornáit is ismertete, majd primer kutatásomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztók szempontjából melyik a leghatásosabb csatorna.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokás, kommunikációs csatornák, marketingkummunikáció, netflix, streaming szolgáltató |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |