Földi Fanni (2021) A Hotel Nemzeti szervezeti kultúrájának és sikerességének elemei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Földi Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja a szervezeti kultúra bemutatása, tipologizálása, jellemzése és sikerének szemléltetése. A dolgozat kutatása a Hotel Nemzeti Budapest szervezeti kultúráját és sikerét vizsgálja, azon belül is az alkalmazottak kiválasztására, valamint a vezető munkatársak szemléletére és a dolgozók szervezetről való véleményére fókuszál. A kutatás célja, hogy bebizonyítsa a szervezeti kultúra minőségének fontosságát, a megfelelő alkalmazottak kiválasztásának lényegességét, a jó munkahelyi légkör szerepét, valamint egy közös értékrendszer kialakításának és elfogadásának jelentőségét a szervezet sikere érdekében. A kutatást szekunder és primer információk gyűjtésével végeztem, utóbbiakat két interjú és egy kérdőív segítségével. Az eredmények alapján elmondható, hogy a szálloda munkatársai adják a legfontosabb erőforrást, általuk lehet sikeres a szervezet. Az alkalmazottak elégedettek jelenlegi munkakörülményeikkel, azonos értékeket és nézeteket képviselnek, ami saját és a szervezet sikereit is támogatják. A vezetők és az alkalmazottak legfőbb célja egyaránt magas szintű, minőségi szolgáltatás nyújtása révén az állandó vendégelégedettség biztosítása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Hotel Nemzeti, sikertényezők, szálloda, szálloda működés, szervezeti kultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:00 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |