Freudenfeld-Förster Noémi (2021) Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Freudenfeld-Förster Noémi_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (548kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során a tanult marketingstratégiákat kívántam bemutatni induló vállalkozások tekintetében. Dolgozatom során két olyan személlyel készítettem interjút, akik nemrégiben indították el saját vállalkozásukat. Interjúalanyaim két teljesen különböző szektorban hozták létre cégüket, így nem az összehasonlítás volt a legfőbb célom, hanem sokkal inkább a különböző marketingstratégiák gyakorlati alkalmazásának mélyebb megértése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interjú, magánvállalkozások, marketing, marketingstratégia, márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |