Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál

Freudenfeld-Förster Noémi (2021) Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Freudenfeld-Förster Noémi_2020.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Freudenfeld-Förster Noémi_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (548kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során a tanult marketingstratégiákat kívántam bemutatni induló vállalkozások tekintetében. Dolgozatom során két olyan személlyel készítettem interjút, akik nemrégiben indították el saját vállalkozásukat. Interjúalanyaim két teljesen különböző szektorban hozták létre cégüket, így nem az összehasonlítás volt a legfőbb célom, hanem sokkal inkább a különböző marketingstratégiák gyakorlati alkalmazásának mélyebb megértése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjú, magánvállalkozások, marketing, marketingstratégia, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:59
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet