Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére

Sturcz Lili Orsolya (2020) Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_végleges_sturcz.pdf] PDF
szakdolgozat_végleges_sturcz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban megvizsgálom a kultúra, főleg a magas kultúra helyzetét Magyarországon. Megvizsgálom ki a magyar kortárs művészet jelenlegi célcsoportja, illetve ki lehetne még célcsoport a műfaj számára. Szekunder kutatásaim során olyan kérdésekre keresem a választ, mint a Z generáció kultúra-, médiafogyasztása, amely bemutatja, mely kommunikációs eszközökön aktívak. Célom, hogy bemutassam a marketing eszközök használatának a kulturális szférában, a magyar kortárs művészet népszerűsítésének érdekében. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikációs eszközök, kultúra, kultúrmenedzsment, marketing, médiafogyasztási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:59
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet