Tomek Vanessza (2020) Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-TomekVanessza.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A választott témám az országmárka bemutatása és a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon. Először az imázs fogalmát járom körül, tisztázom a turisztikai és az országimázs definícióit. Második lépésként az országmárkázást mutatom be és fejtem ki Anholt hexagonja alapján a 6 különböző komponenst. Ezután a fogyasztói döntéseknek járok utána a szakirodalom és a kérdőívem segítségével. A kutatással azt szeretném tanulmányozni, hogy a sajtó szerepe és a telekommunikáció közlése milyen hatással van a magyarországi turisztikai imázsra, ezen keresztül mennyire befolyásolja a döntést, hogy melyik desztinációt válasszák a turizmusban résztvevők. Kérdőívem elemzése során választ kapok számos kérdésre Magyarországgal kapcsolatban. Ilyen például, hogy mit gondolnak a magyar emberek az országról, vagy a lakosságról. A média hatását is a kérdőívemen keresztül szeretném bemutatni. A vizsgálat célja, hogy az eredmények alapján meg lehessen állapítani, hogy a digitális világnak milyen ráhatása van az országunkról kialakult képre és a turisták itt tartózkodásának szándékára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ANholt, Magyarország, média, országmárka, országmárkaimázs, turisztikai imázs |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |