Szabó Levente (2020) Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Rövid bevezető után az IKEA irodalmi áttekintése, majd az elemzések elkezdése. Előbb a 7P modell alapján a marketing-mix elemeit nézem meg, majd swot elemzés készítése. Röviden írok az IKEA marketingkommunikációjáról, majd a koronavírus hatásairól, végül pedig a környezetvédelemről. Dolgozatomat egy összegzéssel zárom, javaslatokkal, meglátásokkal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [kereskedelmi]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árpolitika, környezetvédelem, marketing, marketingkommunikáció, reklám, SWOT-elemzés, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |