Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel

Szabó Levente (2020) Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Rövid bevezető után az IKEA irodalmi áttekintése, majd az elemzések elkezdése. Előbb a 7P modell alapján a marketing-mix elemeit nézem meg, majd swot elemzés készítése. Röviden írok az IKEA marketingkommunikációjáról, majd a koronavírus hatásairól, végül pedig a környezetvédelemről.  Dolgozatomat egy összegzéssel zárom, javaslatokkal, meglátásokkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [kereskedelmi]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árpolitika, környezetvédelem, marketing, marketingkommunikáció, reklám, SWOT-elemzés, termékpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:59
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet