A Piróth Ablakgyártó Kft. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése

Antal Kamilla (2021) A Piróth Ablakgyártó Kft. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Antal-Kamilla-projektmunka-KIPZER-2020.pdf] PDF
Antal-Kamilla-projektmunka-KIPZER-2020.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

        Projektmunkám témája a Piróth Ablakgyártó Kft.  által gyakorolt online kommunikációs stratégia elemzése és bemutatása. A dolgozatom első felében bemutattam a projektmunkám felépítését, megfogalmaztam a problémát, mely a kutatásom alapját adta. Miután ismertettem néhány fogalmat, bemutattam és elemeztem a vállalatot. A szekunder és primer kutatásom segítségével igazoltam megállapításomat, miszerint, ha megfelelően alkalmazzuk az online világ adta lehetőségeket, vásárlók tömegeit vonzhatjuk be, illetve nagyobb nyereségre tehetünk szert.         Úgy vélem, hogy az online kommunikáció alkalmazása során a legfőbb cél nem csak a vevőszerzés, bevétel növelés, hanem a fogyasztói igények kielégítse. Mint azt kutatásom is mutatja, a fogyasztóknak igazán fontos, hogy kellő információhoz tudjanak jutni bizonyos termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. Amennyiben egy vállalat ad valami pluszt, az szimpátia érzetet kelt a fogyasztóban. A fogyasztókkal éreztetni kell, hogy a cég értük van. Szerintem ezt a pluszt a Piróth cég online stratégiájának alkalmazása során is beveti, az online árajánlat készítő („konfigurátor”) igen megkönnyíti a böngészők, vásárlók dolgát a választás során. Emellett szintén jó ötletnek tartom, hogy a termékekkel kapcsolatban bemutató videókat osztanak meg a Youtube-on, melyeket Facebook-on is népszerűsítenek. Ezzel időt és energiát spórolnak az érdeklődőknek.             Azt gondolom, hogy az online kommunikáció napjainkra elengedhetetlenné vált egy vállalat működtetése során.  A jól eltervezett stratégia népszerűsít, tájékoztat, és időt spórol meg a fogyasztóknak. „Összefoglalva: a közösségi média hatékony eszköz a vállalati marketingkommunikáció számára, és további fejlődésére is lehet számítani. Mivel a reklámozó szempontjából költséghatékony és könnyen megvalósítható, illetve mivel használata a közönség körében egyre terjed, a legtöbb vállalat és márka számára használható médium.” (Hamburger Béla, Marketingkommunikáció, 2018)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing [kereskedelmi]

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: közösségi média, marketingkommunikáció, online kommunikációelmélet, online marketing, online stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Feb. 08. 12:58
Last Modified: 2021. Feb. 08. 12:58

Actions (login required)

View Item View Item