Meggyes Zsófia (2020) Márkaépítés az e-sport területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Meggyes_Zsófia_QYNDUA_Márkaépités.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Projektmunkám témája egy saját szervezésű e-sport verseny. Az ötlet alapgondolata, egy ismerősöm fejében fogalmazódott meg, és végül hárman dolgoztuk ki, és tettük valósággá. Ez a Gaming Demon. A Gaming Demon egy rendezvényszervező csapat, amelynek tagjai Rácz Máté, Gyujtó Ádám és jómagam Meggyes Zsófia. Célunk az, hogy Magyarországon minden játékos számára lehetővé tegyük a kompetitív bajnokságokon való részvételt. Az Arcade Tournaments eseménysorozat megrendezésével szeretnénk elérni, hogy a professzionális játékosok mellett, a hobbi szintű videó játék rajongók is megtalálják azt a felületet, ahol szervezett körülmények között mérhetik össze tudásukat és fejlődhetnek. Szeretnénk elérni, hogy a jövő amatőr játékosai ugyanolyan színvonalas versenyeken vehessenek részt, mint a hivatásos játékosok. A Projektmunkámban a Gaming Demon piackutatását fogom lefolytatni, bemutatom a márkaépítési és marketing stratégiát, a projekt üzleti tervét, végül pedig az első (a vírushelyzet miatt online) eseményünket is részletesen bemutatom. A Gaming Demon ötlete abból indult, hogy csapatunk másik két tagja maguk is szívesen játszanak, a Call of Duty-val, ezen belül is a Warzone játékmóddal. A Call of Duty: Warzone PC-re, PS4-re és Xbox-ra is elérhető, cross-play támogatással. A cross-play platformok közötti átjárhatóságot jelent, azaz egy Playstation és egy Xbox játékos is tud egymással játszani. Ez néhány éve még nem volt lehetséges, így ez egy nagy előrelépés a multiplayer, azaz többszereplős játékok szempontjából. A Warzone-t jelen pillanatban legfeljebb 150-en játszhatják egyszerre. A Warzone-nak két játékmódja van. Az egyik a klasszikus Battle Royale és a Plunder. A Battle Royal játékmódban a játékosok három fős csapatokban landolnak, mindenféle felszerelés nélkül egy hatalmas részletesen kidolgozott és reszponzív térképen, és egy folyamatosan zsugorodó területen kell a túlélésért küzdeni miközben meg kell szerezni a felszerelést is. A Plunder játékmódban az a cél, hogy minél több játékon belüli kreditet gyűjtsön a játékos, amelyeket fizetőeszközként használhat, hogy kellékeket és előnyöket vásároljon a játékon belül. A krediteket más játékosok legyőzésével (lootolással) és a különböző küldetések teljesítésével tehetünk szert; utóbbiak között van, ahol ellátmány után kell kutatnunk, és van, ahol egy adott területet kell megvédenünk. A Battle Royal mód az, ami versenyre alkalmasabb, ezért a csapattal úgy döntöttünk, hogy ha van rá igény, valóban létrehozunk egy amatőr versenyt és egy közösséget a Warzone Battle Royal játékosoknak, ahol amellett, hogy hétről hétre elvihetik a pénznyereményt, csapattársakat is gyűjthetnek és fejleszthetik a tudásukat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés, online marketing, online piackutatás, rendezvényszervezés, üzletszerű sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |