Takács Eliána Gréta (2021) Mattering brands. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
MATTERING BRANDS_Takács Eliána Gréta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
MATTERING BRANDS- 1. Melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
MATTERING BRANDS- 2. Melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (144kB) |
|
PDF
MATTERING BRANDS- 3. Melléklet- Kérdőív üres példánya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (138kB) |
Absztrakt (kivonat)
Miben különbözünk a többi hozzánk hasonló arculatú vállalattól? Miért van ránk szükség? Észrevennék a fogyasztók a hiányunkat? Miért jöttünk létre? Ezek a kérdések döntő fontosságúak egy vállalat hosszútávú fennmaradásának és sikerességének a szempontjából, éppen ezért szakdolgozatomban olyan vállalkozásokat vizsgáltam meg, melyek alaptevékenysége közvetlenül egy társadalmi célt szolgál, és az értékeik és céljaik mentén építik fel működésüket. A tanulmányom során a célvezérelt márkák, másnéven a purpose-driven brand-ek vállalati társadalmi felelősségvállalástól (CSR), szeretetmárkától (lovemark) és purpose-washingtól való eltérését kutatom, és nemzetközi szintű jó gyakorlatokat mutatok be. Primer kutatásomban egyrészről kérdőíves kutatás segítségével térképezem fel az emberek márkákkal kapcsolatos attitűdjét, a társadalmilag releváns márkák ismertségét és a róluk alkotott képet. Mindezeken túl két hiteles márka magyarországi leányvállalatának márkaszakértőjével készítettem mélyinterjút, melyek segítségével a purpose-driven márkastratégia rejtelmeibe és kihívásaiba is bepillantást nyerhetünk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célvezérelt márka, CSR, purpose-driven márkastratégia, szeretetmárka, társadalmilag releváns márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |