Mattering brands

Takács Eliána Gréta (2021) Mattering brands. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of MATTERING BRANDS_Takács Eliána Gréta.pdf] PDF
MATTERING BRANDS_Takács Eliána Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of MATTERING BRANDS- 1. Melléklet.pdf] PDF
MATTERING BRANDS- 1. Melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (156kB)
[thumbnail of MATTERING BRANDS- 2. Melléklet.pdf] PDF
MATTERING BRANDS- 2. Melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (144kB)
[thumbnail of MATTERING BRANDS- 3. Melléklet- Kérdőív üres példánya.pdf] PDF
MATTERING BRANDS- 3. Melléklet- Kérdőív üres példánya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (138kB)

Absztrakt (kivonat)

Miben különbözünk a többi hozzánk hasonló arculatú vállalattól? Miért van ránk szükség? Észrevennék a fogyasztók a hiányunkat? Miért jöttünk létre? Ezek a kérdések döntő fontosságúak egy vállalat hosszútávú fennmaradásának és sikerességének a szempontjából, éppen ezért szakdolgozatomban olyan vállalkozásokat vizsgáltam meg, melyek alaptevékenysége közvetlenül egy társadalmi célt szolgál, és az értékeik és céljaik mentén építik fel működésüket. A tanulmányom során a célvezérelt márkák, másnéven a purpose-driven brand-ek vállalati társadalmi felelősségvállalástól (CSR), szeretetmárkától (lovemark) és purpose-washingtól való eltérését kutatom, és nemzetközi szintű jó gyakorlatokat mutatok be. Primer kutatásomban egyrészről kérdőíves kutatás segítségével térképezem fel az emberek márkákkal kapcsolatos attitűdjét, a társadalmilag releváns márkák ismertségét és a róluk alkotott képet. Mindezeken túl két hiteles márka magyarországi leányvállalatának márkaszakértőjével készítettem mélyinterjút, melyek segítségével a purpose-driven márkastratégia rejtelmeibe és kihívásaiba is bepillantást nyerhetünk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célvezérelt márka, CSR, purpose-driven márkastratégia, szeretetmárka, társadalmilag releváns márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:58
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet