A nonverbális kommunikáció szerepe az értékesítésben

Fogas János (2021) A nonverbális kommunikáció szerepe az értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A PROJEKTMUNKA.pdf] PDF
A PROJEKTMUNKA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám bemutatja egy vidéki nagykereskedés értékesítését a nonverbális kommunikációjuk szempontjából. Szó lesz szóbeli tárgyalási technikákról, stratégiákról, tárgyalást előkészítő módszerekről. Továbbá az arcelemzés történelmi hátterének megismerése után az arc lényeges részeinek elemzését mutatom be.Ezt követően a cég logóját és honlapját vizsgáljuk meg, végezetül híres értékesítők tárgyalási és előadási technikáit mutatom be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [logisztika]

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, kommunikáció, nonverbális kommunikáció, tárgyalás, tárgyalástechnika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:58
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet