Csonka Nóra (2021) Magyarország márkakommunikációja a járványidőszak alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Interjú kivonat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
Absztrakt (kivonat)
A COVID-19 járvány által okozta gazdasági válságot, Magyarország turizmuságazatát, a kormánya által elfogadott, - a turizmus alapkönyvének számító - Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 alapvetéseit, a Magyar Turisztikai Ügynökség munkáján keresztül a téma gyakorlati megvalósítását, a világválság hatását az ágazatra és a fogyasztói szokások megváltozására, melyet a Márkázási igazgatóság tagjaival való személyes interjúmmal és a konklúziók levonásával zárok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Arculat, közgazdaságtan, Magyarország, márka, márkázás, országimázs |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |