Magyarország márkakommunikációja a járványidőszak alatt

Csonka Nóra (2021) Magyarország márkakommunikációja a járványidőszak alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Interjú kivonat.pdf] PDF
Interjú kivonat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (156kB)

Absztrakt (kivonat)

A COVID-19 járvány által okozta gazdasági válságot, Magyarország turizmuságazatát, a kormánya által elfogadott, - a turizmus alapkönyvének számító - Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 alapvetéseit, a Magyar Turisztikai Ügynökség munkáján keresztül a téma gyakorlati megvalósítását, a világválság hatását az ágazatra és a fogyasztói szokások megváltozására, melyet a Márkázási igazgatóság tagjaival való személyes interjúmmal és a konklúziók levonásával zárok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Arculat, közgazdaságtan, Magyarország, márka, márkázás, országimázs
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:57
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet