Siménfalvy Anna Boglárka (2020) A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Siménfalvy Anna Boglárka_A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (674kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom középpontjában az állt, hogy választ kapjak arra, hogy a közösségi média miként hat a Z generációra és desztináció választására. A szakirodalmak feldolgozását a közösségi média kialakulásának bemutatásával és a különböző online platfromok elemzésével kezdtem, majd kitértem az influenszerek megjelenésére, típusaira és jelentőségére, valamint a technológiai fejlődés turizmusra gyakorolt hatására is. Ezt követően részletes jellemzést írtam a generációkról, kiemelve a célcsoportomat, azaz a Z generációt és azt, hogy milyen mértékben befolyásolja őket a közösségi média. Primer kutatásként egy online kérdőívet hoztam létre kifejezetten a Z generáció számára, amely azt mérte, hogy milyen szinten vesznek részt a közösségi médiában és mennyire követnek influenszereket. Mélyinterjúmat pedig egy influenszerrel, művésznevén Festy in Style-al készítettem el, aki rendkívül jártas az online világban, illetve sokat is utazik, így tökéletes választásnak bizonyult. Zárásként összevetettem a primer és szekunder kutatásaimat, majd levontam a megfelelő következtetéseket és választ adtam kutatási kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | desztináció, hatás(ok), influenszer, közösségi média, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |