Kovács Richárd (2021) Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelmben -.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként, azért választottam a diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelem című témát, mert tanulmányaim mellett egy élelmiszer logisztikai cégnél gyakornokoskodom. Munkám során napi kapcsolatba kerülök a különböző nagy hazai áruházakkal és más egyéb boltokkal. Ennek hatására a szakdolgozatomban a személyes tapasztalataimat is kamatoztatni tudom, vagy akár értékes anyagokkal gazdálkodhatok a munkahelyemen.A szakdolgozatom egyik célja, hogy felmérjem milyen változásokon ment át a kereskedelem az évek során. További célkitűzésem, hogy feltárjam, hogyan alakultak ki a mai modern önkiszolgáló élelmiszerboltok és miben különböznek egymástól a diszkontok és hipermarketek. A nagykereskedelem és a kiskereskedelem közti különbségek megvizsgálása is egy célkitűzése dolgozatomnak. Valamint célom, hogy egy átfogó képet kapjak a fogyasztói magatartásról. Végezetül szeretném feltérképezni, következtetéseket levonni arról, hogy a vásárlókat milyen impulzusokkal és tényezőkkel lehet leginkább befolyásolni és melyek azok a szempontok, ami miatt döntenek egy termék mellett.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | diszkont, fogyasztói magatartás, hipermarket, kereskedelem, vásárlási szokás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |