Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata

Hegyes Balázs (2020) Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Multi-MotorBringa_Kft_projekt_munka 2.pdf] PDF
Multi-MotorBringa_Kft_projekt_munka 2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (921kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a Multi-Motor&Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszerét  és kommunikációs stratégiáját tartalmazza. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikációs rendszer, marketing, marketingkommunikáció, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:57
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet