Márton Rebeka Sára (2020) The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
ZTJS70_Márton_Rebeka_Sára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (758kB) |
Absztrakt (kivonat)
In my thesis I was targeting to demonstrate a global issue: the presence of sustainability in the beauty indsutry. The appearance of eco-friendly and sustainable natur cosmetics caused several changes on the market. These transformations on the buying decision and the consumers' attude will be demondtrated as well, furthermore the importance of a brand in these situation is also highlighted.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | beauty industry, branding, business marketing, consumers' attitude, sustainability |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |