The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry

Márton Rebeka Sára (2020) The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ZTJS70_Márton_Rebeka_Sára.pdf] PDF
ZTJS70_Márton_Rebeka_Sára.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (758kB)

Absztrakt (kivonat)

In my thesis I was targeting to demonstrate a global issue: the presence of sustainability in the beauty indsutry. The appearance of eco-friendly and sustainable natur cosmetics caused several changes on the market. These transformations on the buying decision and the consumers' attude will be demondtrated as well, furthermore the importance of a brand in these situation is also highlighted.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: beauty industry, branding, business marketing, consumers' attitude, sustainability
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet