Franchi Ivan Dino (2020) Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Franchi_Ivan_FGN5UH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységét, illetve marketingjét elemeztem. Kutatásom során olyan kérdésekre kerestem választ, hogy: Melyek az Erste Bank fő értékei és hogyan kommunikálják azokat? Melyek azok a kommunikációs eszközök, amelyeket a banknak érdemes lenne használni? És melyek azok a kommunikációs eszközök, amelyek nem jelentenek előnyt a bank számára? A koronavírus megjelenése és terjedése miatt a bank kríziskommunikációját is elemeztem, ahol a bank által a krízishelyzet kezelésére tett operatív lépéseket vizsgáltam. Szakdolgozatom megírásához primer és szekunder kutatást is végeztem. Célom elsősorban az Erste Bank imázsának és szolgáltatásai népszerűségének gyarapítása volt. Összességében elmondható, hogy az Erste Bank marketingkommunikációja elfogadható, azonban nagyobb hangsúlyt kell fektetni a közösségi oldalak használatára, illetve a keresőoptimalizálás (SEO) fejlesztésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Erste Bank Hungary Zrt., marketingkommunikáció, pénzintézet, tartalomelemzés, válságkezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |