Brátán Dalma (2020) A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Brátán_Dalma_Szakdolgozat_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. November 20.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi-kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (205kB) |
|
Archive (ZIP)
Eredetisegi-nyilatkozat_Dalma.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. November 20.. Download (2MB) |
|
PDF
SZAKÉRTŐI INTERJÚV_VÁZLAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. November 20.. Download (187kB) |
|
PDF
FOGYASZTÓI INTERJÚ_VÁZLAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. November 20.. Download (378kB) |
Absztrakt (kivonat)
Nagyon izgalmasnak találom, hogy a luxuscikkek piacán milyen marketingeszközökkel és milyen stratégiákkal, technikákkal lehet a fogyasztókat a leghatékonyabban elérni és hogyan lehet a márka piacrészét növelni. Véleményem szerint, mindig időszerű foglalkozni a kommunikáció fejlesztésével, hiszen a piacon rengeteg gyorsan fejlődő konkurens márka is megtalálható, így nagyon szoros a verseny, és nagy a kihívás, de pont ettől izgalmas.Szakdolgozatom konkrét témája, a közösségi média felületek szerepének, hatékonyságának és hasznosságának a vizsgálata a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában. Úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy potenciális piaci szereplők tudjunk maradni, valamint alkalmazkodni tudjunk a mai világ hirtelen változásaihoz, rendkívül időszerű új kommunikációs stratégiákat kifejleszteni, vagy modernizálni a már jól bevált módszereket. A luxuscikkek száma elenyésző Magyarországon, hiszen a társadalom kis rétege tudja megfizetni a többletértékét, mégis van rá igény, hiszen ennek ellenére jelennek meg újabb luxus kategóriába sorolt termékek és szolgáltatások. A luxus szekotoron belül a szépségápolási termékek esetében az innováció kifejezetten fontos, újabbnál újabb, modernebb technológiával készült cikkek kerülnek a polcokra, amelyhez erős marketingtevékenység is társul az innováció a L’Oréal-nál is kulcsfontosságú tényező. A COVID-19 vírus hatása miatt a világ működése és az emberek életvitele és életmódja gyökeresen megváltozott. A fogyasztók nem szívesen töltenek huzamosabb időt zárt és emberekkel zsúfolt helyeken, például a plázákban, bevásárlóközpontokban így egyre inkább előtérbe kerül az online vásárlás világa. Ebben a bizonytalanságban meg kell találni a közös hangot a fogyasztókkal, hiszen az olyan luxuscikkek esetében, mint az illatok, smink és bőrápolási termékek szükség van valamiféle más ingerre, amellyel elérjük a fogyasztókat, megtartjuk hűségüket és fenntartjuk érdeklődésüket a márka iránt. Az online világ és a social media felületek számos lehetőséget kínálnak, így kutatásom fő célja, hogy egy korszerűbb marketingkommunikációs stratégiának köszönhetően a marketingtevékenység innovatívabb irányba fejlődjön, fokozódjon a termékek iránti kereslet illetve a márka piacrésze növekedjen, valamint a versenytársak térnyerése visszaszoruljon. Olyan újdonságokat keresek, amelyek új szerűek, hatékonyak és hozzájárulnak a márka, a divízió és a vállalat sikerességéhez egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikációs terv, marketingkommunikáció, márkakiterjesztés, média, piaci részesedés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |