A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve

Kiss Ernő Dominik (2020) A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf] PDF
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a marketing szerepét vizsgálja a balatoni régiót tekintve, országimázsra vonatkoztatva. Úgy gondolom, hogy a fenntartható fejlesztésekhez elengedhetetlen a legújabb innovatív marketing megoldások ismerete. Munkám során feltárom nemzetközi példákon és hazai fejlesztésű dokumentumok tanulmányozásán keresztül, hogy hogyan lehetne még méltóbb imázst kialakítani a desztinációnak. Hiteles interjúval és kérdőívvel karöltve kalauzolom el a kedves olvasót a balatoni marketingmegoldások összességébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balaton, hungarikum, kuriózum, magyar tenger, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet