Kiss Ernő Dominik (2020) A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Szakdolgozatom a marketing szerepét vizsgálja a balatoni régiót tekintve, országimázsra vonatkoztatva. Úgy gondolom, hogy a fenntartható fejlesztésekhez elengedhetetlen a legújabb innovatív marketing megoldások ismerete. Munkám során feltárom nemzetközi példákon és hazai fejlesztésű dokumentumok tanulmányozásán keresztül, hogy hogyan lehetne még méltóbb imázst kialakítani a desztinációnak. Hiteles interjúval és kérdőívvel karöltve kalauzolom el a kedves olvasót a balatoni marketingmegoldások összességébe.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Balaton, hungarikum, kuriózum, magyar tenger, marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Last Modified: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |