A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve

Kiss Ernő Dominik (2020) A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf] PDF
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatom a marketing szerepét vizsgálja a balatoni régiót tekintve, országimázsra vonatkoztatva. Úgy gondolom, hogy a fenntartható fejlesztésekhez elengedhetetlen a legújabb innovatív marketing megoldások ismerete. Munkám során feltárom nemzetközi példákon és hazai fejlesztésű dokumentumok tanulmányozásán keresztül, hogy hogyan lehetne még méltóbb imázst kialakítani a desztinációnak. Hiteles interjúval és kérdőívvel karöltve kalauzolom el a kedves olvasót a balatoni marketingmegoldások összességébe.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Balaton, hungarikum, kuriózum, magyar tenger, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Feb. 08. 12:55
Last Modified: 2021. Feb. 08. 12:55

Actions (login required)

View Item View Item