Kiss Ernő Dominik (2020) A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a marketing szerepét vizsgálja a balatoni régiót tekintve, országimázsra vonatkoztatva. Úgy gondolom, hogy a fenntartható fejlesztésekhez elengedhetetlen a legújabb innovatív marketing megoldások ismerete. Munkám során feltárom nemzetközi példákon és hazai fejlesztésű dokumentumok tanulmányozásán keresztül, hogy hogyan lehetne még méltóbb imázst kialakítani a desztinációnak. Hiteles interjúval és kérdőívvel karöltve kalauzolom el a kedves olvasót a balatoni marketingmegoldások összességébe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Balaton, hungarikum, kuriózum, magyar tenger, marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
| Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

