A bizalom kiépítése a személyes értékesítés során

Szenohradszki Sándor (2020) A bizalom kiépítése a személyes értékesítés során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szenohradszki Sándor_BCOI6J.pdf] PDF
Szenohradszki Sándor_BCOI6J.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az értékesítés különböző alfajainak vizsgálatát követően, a személyes értékesítéshez szükséges kompetenciák bemutatása, valamint a tárgyalási stratégiák elemzése, majd ezek hatásának elemzése a bizalom kiépítésére. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bizalom, értékesítés, szolgáltatás, tárgyalás, termék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet