Eisele Anna Gabriella (2021) A virágok útja, avagy virágkereskedelem a termelőtől a fogyasztóig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_EiseleAnnaGabriella2020javított.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A virágok az idők kezdete óta jelen vannak történelmünkben, mint díszítő elem, érzelmet kifejező ajándék vagy árucikk. Napjainkra egy globális kereskedelmi iparággá nőtte ki magát a virág és dísznövény kereskedelem, amely világszerte hozzájárul a gazdaság működéséhez. Ez jelenti emberek milliói számára a megélhetést és az életet. Az évek során én is betekintést nyerhettem a virágkötészet és kereskedelem bizonyos aspektusaiba, legfőképp a virágbolt működésével és működtetésével kapcsolatban. A virágpiaci bevásárlások lehetővé tették, hogy megismerkedjek a termelőkkel és a legkülönfélébb virágokkal, amiket addig elképzelni sem tudtam. Mindezt persze gyermekként egy csodálatos mesevilágként éltem meg, míg felnőttként és leendő kereskedelmi szakemberként már egészen másként gondolkodom. Véleményem szerint nem szabad hagyni, hogy a számok és aggályok, a felnőtt lét súlya elhomályosítsa a lelkünkben a tiszta szeretetet a virágok és növények iránt. A körülményektől függetlenül értékelni és érzékelni kell a természet minden szépségét, amíg csak képesek vagyunk rá.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi termelés, fogyasztói szokások, kereskedelem, növénytermesztés, termelés, tőzsde, virágkereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |