A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében

Wernitzer Szintia (2020) A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Wernitzer Szintia_szakdolgozat_2020_A marketing jelentősége a szervezeti piacokon_.pdf] PDF
Wernitzer Szintia_szakdolgozat_2020_A marketing jelentősége a szervezeti piacokon_.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 19..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérlem, aláírva pecsételve.pdf] PDF
Titkosítási kérlem, aláírva pecsételve.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (77kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban különböző szakirodalmak segítségével bemutatom a szervezeti piacok általános működését, és azok sajátosságait, valamint az ügyfélérték fogalmát, megteremtésének feltételeit. Ezt követően részletesen bevezetem az olvasót a hűtéstechnika iparág történetébe a kezdetektől napjainkig, majd a Climalife Kft. belső és külső környezetének, valamint céljainak és stratégiájának elemzésével, végül pedig az ügyfélelégedettség felmérésének segítségével elkészítem a cég SWOT analízisét. Feltárom a gyenge pontokat, különös tekintettel az ügyfélközpontú tevékenységek és folyamatok megvalósítását akadályozó tényezőkre, majd javaslatot teszek olyan marketingtevékenységet támogató módszerek bevezetésére, amelyek hozzájárulnak a Kft. ügyfélelégedettségének növeléséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
óraadó tanár, Pénzügyi és Gazdálkodási Szaknyelvek Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, marketingeszközök, szervezeti piac, vevői elégedettség index, vevőkapcsolat, vevőközpontúság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet