Wernitzer Szintia (2020) A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Wernitzer Szintia_szakdolgozat_2020_A marketing jelentősége a szervezeti piacokon_.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 19.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérlem, aláírva pecsételve.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (77kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban különböző szakirodalmak segítségével bemutatom a szervezeti piacok általános működését, és azok sajátosságait, valamint az ügyfélérték fogalmát, megteremtésének feltételeit. Ezt követően részletesen bevezetem az olvasót a hűtéstechnika iparág történetébe a kezdetektől napjainkig, majd a Climalife Kft. belső és külső környezetének, valamint céljainak és stratégiájának elemzésével, végül pedig az ügyfélelégedettség felmérésének segítségével elkészítem a cég SWOT analízisét. Feltárom a gyenge pontokat, különös tekintettel az ügyfélközpontú tevékenységek és folyamatok megvalósítását akadályozó tényezőkre, majd javaslatot teszek olyan marketingtevékenységet támogató módszerek bevezetésére, amelyek hozzájárulnak a Kft. ügyfélelégedettségének növeléséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, marketingeszközök, szervezeti piac, vevői elégedettség index, vevőkapcsolat, vevőközpontúság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |