Németh Eszter (2020) A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Németh Eszter_EM54CP.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 02.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (438kB) |
Absztrakt (kivonat)
A hasonló termékek között már nincs számottevő különbség. A hagyományos marketingeszközök már nem elegendők a fogyasztók megnyeréséhez. Az üzleti siker sokkal inkább az emberi tényezőn múlik, ezért egyre nagyobb figyelem irányul a marketingben a hűség kialakítására és megtartására. Hűségprogramokkal először a légitársaságok jelentkeztek, így vált elterjedté a világon. Manapság az alapvető elvárások közé sorolható, hogy a szállodák rendelkezzenek egy jól működő hűségprogrammal, mely előnyöket nyújt a vendégek és a szolgáltatók számára is. Az utóbbi években a szállodai hűségprogramok a vendégszokásokkal párhuzamosan változtak és fejlődtek a digitális fejlődés rájuk gyakorolt hatása miatt. A dolgozat egyik fő célja, hogy felhívja a figyelmet a szállodai hűségprogramok fontosságára a Kempinski Hotel Corvinus Budapesten keresztül. Bemutatásra kerül a szálloda hűségprogramja, annak előnyei és hátrányai, a fejlődési lehetőségek, valamint összehasonlításra kerül két másik hasonló hűségprogrammal. A Kempinski Budapest hűségprogramja egy rendkívül letisztult, egyedülálló és élményalapú jutalmazási rendszerrel rendelkező program, amely számtalan előnyt kínál a vendégek számára, így biztosítva a visszatérő vendégkör kialakulását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hűségprogram, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, statisztikai adatok, szálláshely-szolgáltatás, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |