A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül

Németh Eszter (2020) A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Németh Eszter_EM54CP.pdf] PDF
Szakdolgozat_Németh Eszter_EM54CP.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 02..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (438kB)

Absztrakt (kivonat)

A hasonló termékek között már nincs számottevő különbség. A hagyományos marketingeszközök már nem elegendők a fogyasztók megnyeréséhez. Az üzleti siker sokkal inkább az emberi tényezőn múlik, ezért egyre nagyobb figyelem irányul a marketingben a hűség kialakítására és megtartására. Hűségprogramokkal először a légitársaságok jelentkeztek, így vált elterjedté a világon. Manapság az alapvető elvárások közé sorolható, hogy a szállodák rendelkezzenek egy jól működő hűségprogrammal, mely előnyöket nyújt a vendégek és a szolgáltatók számára is. Az utóbbi években a szállodai hűségprogramok a vendégszokásokkal párhuzamosan változtak és fejlődtek a digitális fejlődés rájuk gyakorolt hatása miatt. A dolgozat egyik fő célja, hogy felhívja a figyelmet a szállodai hűségprogramok fontosságára a Kempinski Hotel Corvinus Budapesten keresztül. Bemutatásra kerül a szálloda hűségprogramja, annak előnyei és hátrányai, a fejlődési lehetőségek, valamint összehasonlításra kerül két másik hasonló hűségprogrammal. A Kempinski Budapest hűségprogramja egy rendkívül letisztult, egyedülálló és élményalapú jutalmazási rendszerrel rendelkező program, amely számtalan előnyt kínál a vendégek számára, így biztosítva a visszatérő vendégkör kialakulását. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hűségprogram, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, statisztikai adatok, szálláshely-szolgáltatás, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet