Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál

Bérczes Anna (2021) Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Berczes Anna_2020 javított.pdf] PDF
Szakdolgozat Berczes Anna_2020 javított.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07..

Download (967kB)
[thumbnail of 2020-12-08-15-50-38-282-00206BAF0614201208162002.pdf] PDF
2020-12-08-15-50-38-282-00206BAF0614201208162002.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (49kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja az új CRM rendszer bevezetésének nyomon követése a MOL Group-nál. Ebben segítségemre lesz a jelenleg is futó project, ugyanis a projektmenedzser által lehetőséget kaptam ennek folyamatos figyelemmel kísérésére. A szakirodalmi áttekintésben, ki fogok térni a CRM fogalmára, jelentőségére, előnyeire és céljaira egy vállalat életében. A mai világban a vállalat irányításának rendszerezése elengedhetetlen, ezért be fogom mutatni az olvasónak az ERP rendszer fogalmát és jelentőségét egy vállalat életében. Ezután magától értetődő, hogy a vállalati stratégia alkotásról is szót fogok ejteni, amiben ki fogok térni a SWOT elemzésre, a vállalati stratégia alkotásának alappillérére. Ezt követően részletes bevezetem az olvasót a MOL bemutatásába és stratégiájába, majd pedig az olvasó betekintést nyerhet a projectbe. Végezetül feltárom a gyenge pontokat a projecttel kapcsolatban, és javaslatot teszek olyan módszerekre, amik segítségre lehetnek a továbbiakban. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, MOL-Group, nagyvállalat, ügyfélkapcsolat-kezelés, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet