Bérczes Anna (2021) Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Berczes Anna_2020 javított.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07.. Download (967kB) |
|
PDF
2020-12-08-15-50-38-282-00206BAF0614201208162002.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (49kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja az új CRM rendszer bevezetésének nyomon követése a MOL Group-nál. Ebben segítségemre lesz a jelenleg is futó project, ugyanis a projektmenedzser által lehetőséget kaptam ennek folyamatos figyelemmel kísérésére. A szakirodalmi áttekintésben, ki fogok térni a CRM fogalmára, jelentőségére, előnyeire és céljaira egy vállalat életében. A mai világban a vállalat irányításának rendszerezése elengedhetetlen, ezért be fogom mutatni az olvasónak az ERP rendszer fogalmát és jelentőségét egy vállalat életében. Ezután magától értetődő, hogy a vállalati stratégia alkotásról is szót fogok ejteni, amiben ki fogok térni a SWOT elemzésre, a vállalati stratégia alkotásának alappillérére. Ezt követően részletes bevezetem az olvasót a MOL bemutatásába és stratégiájába, majd pedig az olvasó betekintést nyerhet a projectbe. Végezetül feltárom a gyenge pontokat a projecttel kapcsolatban, és javaslatot teszek olyan módszerekre, amik segítségre lehetnek a továbbiakban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, MOL-Group, nagyvállalat, ügyfélkapcsolat-kezelés, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |