Az Aztapasta tésztabár és pizzéria SWOT és PEST-elemzése, marketing stratégiájának bemutatása

Rónási Krisztina (2021) Az Aztapasta tésztabár és pizzéria SWOT és PEST-elemzése, marketing stratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka - Rónási Krisztina.pdf] PDF
projektmunka - Rónási Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (873kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunka az Aztapasta pizzéria és tésztabár SWOT és PEST-elemzéséről. Marketing stratégiájának bemutatása és elemzése, mély-interjú az üzletvezetővel, illetve különleges termékek, javaslatok említése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingstratégiák, online marketing, PEST elemzés, swot elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:53
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet