Szilágyi Zsófia (2020) Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témaválasztásának a középpontjában az ügyfélmegtartás áll. E gyakorlatot két magyarországi ügyfélorientált drogéria példáján keresztül szeretném bemutatni. Választásom azért esett erre a témára, mert mindig is érdekelt, hogy a potenciális fogyasztókat hogyan is lehet befolyásolni egy-egy ügyfélközpontú tevékenység által. Szakdolgozatomban a hangsúlyt a drogerie markt és a Rossmann Drogéria törzsvásárlói rendszere kapja, melyek meghatározó eszközök a drogériák ügyfélmegtartó eszközei között.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dm Kft., drogéria, ROSSMANN Magyarország Kft., törzsvásárlói rendszerek, ügyfélmegtartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |