Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül

Szilágyi Zsófia (2020) Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témaválasztásának a középpontjában az ügyfélmegtartás áll. E gyakorlatot két magyarországi ügyfélorientált drogéria példáján keresztül szeretném bemutatni. Választásom azért esett erre a témára, mert mindig is érdekelt, hogy a potenciális fogyasztókat hogyan is lehet befolyásolni egy-egy ügyfélközpontú tevékenység által. Szakdolgozatomban a hangsúlyt a drogerie markt és a Rossmann Drogéria törzsvásárlói rendszere kapja, melyek meghatározó eszközök a drogériák ügyfélmegtartó eszközei között.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dm Kft., drogéria, ROSSMANN Magyarország Kft., törzsvásárlói rendszerek, ügyfélmegtartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:53
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet