Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában

Kátai Tamás Lajos (2020) Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (704kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámat az outsourcing jelentőségéről írtam a multinacionális vállalatok stratégiájában, amiben a szűkülő fókusz elve szerint a téma elméleti megközelítésével kezdem, majd az átvett fogalmakat, összefüggéseket vetítem rá szakmai gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimre. Bevezetésként az outsourcing kialakulásának feltételeiről és első megjelenési formájáról olvashatnak, majd egy részletes fogalomismertetés következik a feladatkiszervezésről. Az alapismeretek közlése után bemutatom az outsourcing főbb alkalmazási területeit általánosságban a multinacionális vállalatok stratégiájában, majd ezután térek rá az engem alkalmazó cégre, miért Magyarországot választotta befektetéseinek célpontjává, milyen feladatokat szerveztek ki a K2-US Projekt részeként, végül tételesen ismertetem az általam végzett feladatokat a Cushman & Wakefield-en belül, illetve a bennem megfogalmazódott javaslattételeimet fogalmazom meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [logisztika]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Cushmanwakefield, kiszervezés, multinacionális vállalatok, outsourcing, portfolio management
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:53
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet