Kátai Tamás Lajos (2020) Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (704kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat az outsourcing jelentőségéről írtam a multinacionális vállalatok stratégiájában, amiben a szűkülő fókusz elve szerint a téma elméleti megközelítésével kezdem, majd az átvett fogalmakat, összefüggéseket vetítem rá szakmai gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimre. Bevezetésként az outsourcing kialakulásának feltételeiről és első megjelenési formájáról olvashatnak, majd egy részletes fogalomismertetés következik a feladatkiszervezésről. Az alapismeretek közlése után bemutatom az outsourcing főbb alkalmazási területeit általánosságban a multinacionális vállalatok stratégiájában, majd ezután térek rá az engem alkalmazó cégre, miért Magyarországot választotta befektetéseinek célpontjává, milyen feladatokat szerveztek ki a K2-US Projekt részeként, végül tételesen ismertetem az általam végzett feladatokat a Cushman & Wakefield-en belül, illetve a bennem megfogalmazódott javaslattételeimet fogalmazom meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [logisztika]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Cushmanwakefield, kiszervezés, multinacionális vállalatok, outsourcing, portfolio management |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |