Megyes Krisztina (2020) A T-Systems Magyarország Zrt. belső kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A T-Systems Magyarország Zrt. belső kommunikációja_Megyes Krisztina_2020 (BGE).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kommunikáció a vállalatok életében rendkívül fontos szerepet játszik. A szakdolgozatomban ezt a kijelentést szeretném alátámasztani. Többek közt azt vizsgálom, hogy a T-Systems Magyarország Zrt. belső kommunikációja hogyan épül fel, mely csatornákon keresztül kommunikál. Ezen felül érdekelt a kutatás során, hogy a folyamatot hogyan élik meg a munkavállalók és annak milyen hatása van a szervezet életére. Annak érdekében, hogy dolgozatomban egy hiteles képet alkossak a belső kommunikáció felépítéséről primer és szekunder kutatásokat is végeztem. Primer és szekunder kutatások segítésével keresem a válaszokat a céget érintő kérdésekre. A válaszokat mélyinterjúk és kérdőíves megkérdezések formájában kaptam a vállalatnál jelenleg is dolgozó munkavállalóktól. A közreműködőknek köszönhetően képes voltam rekonstruálni a belső kommunikáció felépítését, annak megszervezésének főbb lépéseit. A munkatársi kérdőív segítésével választ kaptam arra, hogy hol vannak fejlődési lehetőségek, melyek segítségével nőhet a kommunikáció hatékonysága és az általános elégedettség.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció, kommunikációs csatornák, marketing, PR, szervezet, T-Systems Magyarország Zrt. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |