A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül

Tóth Alexandra Fanni (2020) A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül.pdf] PDF
A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban a szerző kifejti, hogy hogyan befolyásolják a különböző médiatartalmak a turisztikai fogyasztói magatartást, melyek, azok a felületek, amik a leginkább jelen vannak és mikor milyen formában használják őket az emberek, illetve mennyire befolyásolják a szálláskeresés és foglalások folyamatát.A szerző megvizsgálja még mik a legújabb utazással kapcsolatos online megoldások és milyen mobil applikációk lehetnek az utazók segítségére. Célja megvizsgálni a különböző generációk fogyasztási szokásait is, kiemelve az X, Y és a Z generációt, mert, ahogy korábban említette a szerző, egyre elterjedtebb lett minden korosztályban a közösségi felület használata. A szerző célja bemutatni két országot, Angliát és az Egyesült Királyságot, megvizsgálva, hogy a külföldi turisták milyen motivációval érkeznek az adott országba, hogyan, mi alapján tervezik meg utazásukat, milyen információforrásokat, közösségi médiát használnak és azok hogyan hatnak rájuk. A szerző megvizsgálja még, hogy az utazók milyen szálláshelyeket preferálnak, és hány napot töltenek a választott desztinációban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Egyesült Királyság, fogyasztói magatartás, generációk, Kanada, közösségi média, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 12:53
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 12:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet